update som va skrivet igår

Jag gillar att ha saker o göra, jag gör verkligen de.
varför sitta på sitt asrsle o bara glo hela dagen?
Nej förtusan de måste hända lite för att jag ska må bra.

Familjen annorlunda på tv.
10 barn är för mkt, jag hade aldrig klarat de.
Men dom verkar ändå ha en mysig sammanhållning.
Så 3-4 barn hade jag inte haft ngt emot, lagom , lite åt de fler hållet men inte FÖR många!

Jag längtar så till sommaren.
Som en tok!
Eller iaf till våren.
Slippa alla tusen kläder som man måste ha på sig o krångla av o på Ebba, tänk o bara kunna öppna dörren o gå ut?!
Den som väntar på ngt gott..

Blir irriterad på dagis idag.
Ebba ville tydligen leka ute med de andra barnen (fine jätte bra om hon får göra de)
Men när hon kom hem va hon alldeles blöt o ISKALL.
Nej för dom hade inte satt på dom vattentäta byxorna som jag visat jag har lämnat o dom hade inte satt på vantarna.
Så stackarn vaknade o va helt knallröd om händerna o dom va små isbitar o de va SNÖ innanför de tunna tygvantarna som hon bara har när hon sitter still i vagnen o inte är tillför att ligga i snön med!
Trodde de va en självklarhet, tydligen inte!
Suck!

Sitter med en påse godis nu.
Jag tycker inte ens direkt om godis men äter de för att jag sagt imon ska jag köra igång med GI igen.
Undra hur de går denna gången?
Klarade ju de bra först eller hur?
Men jag har inte den maten jag behöver hemma egentligen.

Behöver handla men vi har iprincip inga pengar kvar, bra kombination right?


Kommentarer
Rebecka

Ja hoppas att dagiset blir bättre asså. Låter inte helt okej än.. :S

2010-02-09 10:36:34
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0