virriga tankar

Fortsatte i mitt funderande igår ett tag till, men kom inte fram till ett skit.. vad förvånad jag blev.

Har röjt här hemma i en timma nu medans Ebba är på dagis.
Fått dammsuga,tvätta golven, diska o slängt i en maskin tvätt, skönt att slippa ha de hängnande över sig när Ebba kommer hem, blir lätt liiiite men bara liiiite svårare att genomföra saker då :)

Fick lite sovmorgon imorse igen, hon bestämde sig för o vakna vid 06 o jag sa till Johan att gå upp o han gjorde de, till 07:20 sov jag gott sen blev jag väckt o Johan gick o la sig o sov enda tills 10 igen.

Sitter o tjatar på honom nu att han MÅSTE gå nu eftersom Ebba ska hämtas klockan elva o de tar tjugo min o gå, klockan är 10:41 o allt jag får e ett surt - JAAAA. Gå när du måste så slipper jag tjata på dig, inget jag trivs med o göra heller ska du veta.

Känner mig virrig, skriver o hoppar från de ena till de andra men är man virrig i sinnet blir de nog lätt samma sak här i bloggen när man försöker komma underfull med ngt vettigt o skriva.

Esch har inte ro till detta, inte alls inspererad faktiskt.
Får sätta igång med maten o även ta en titt ifall de finns ngt lämpligt jobb för mig att söka.

Ha de bra ni andra, over and out


Kommentarer
stin

JA DU!!! VIRRIGA TANKAR HAR JAG OXÅ! MEN DU SKA SE MIMMI! DU KOMMER PÅ NÅGOT BRA! DET ÄR DU HUNDRA GÅNGER VÄRD!!!!

2010-02-01 13:16:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0