Djupa funderingar

Det är tyst och lugnt, Ebba sover och Johan sitter nere vid sin data.
jag är trött och lär somna tidigt ikväll, riktigt tidigt faktiskt.

Dagen har gått långsamt, mina dagar går alltid annars fort.
Men när kvällen kommer njuter jag av min egna förttjänade egentid.

Sitter och funderar på ett sätt o bli rik, haha kommer ingen vart i min tankeverksamhet.
Har kommit typ hit - hur ska jag starta ngt som man kan tjäna mkt pengar på? .... ja de e dit jag har kommit så om ngn är villig att fylla i de tomma luckorna så hojta till :)

Mår illa lite till o från o tror varje gång att nu jäklar är de vinterkräksjukan som hittat hit, dock är jag ju slaviskt noga med tvål och handsprit.
Jag är livrädd för sjukdommar, speciellt kräksjukan!

Sitter o funderar undra va framtiden har o erbjuda?
Undra hur saker o ting kommer te sig?
Jag vet inte, men ibland känner jag för o ta en snabbtitt in i framtiden så man ser att allt ser okej ut.. så man vet man är på rätt spår.. för inte vill man kämpa för ngt som ändå kommer skita sig längre fram ändå.

Blev helt plötsligt tårögd.


Kommentarer
Rebecka

Bööphen vi får fundera tillsammans nån dag.. Tänker på dig. Puss

2010-01-31 21:50:24
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Jaana

har läst nånstans att man ska svälja 15 vitpepparkorn för att förhindra kräksjukan! man ska göra det när man känner att man kanske börjar få det.. så, do it! vet inte om de hjälper men skadar ju inte att testa heller? Lätt värt det om de funkar!

2010-02-01 07:36:27
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Sissi

Låter lite som mina tankar.. Känns som om man står still i sin utveckling typ, vet inte vad man ska göra.

Inge kul att börja på tim igen för sånt leder ju ingen vart. Men om jag och Tommie ska genomföra våran ide så kan du ju haka på, han ska på möte och snacka starta eget

ha det fint!

2010-02-01 09:00:36
maja

Haha eller hur ;-) Jag fick mig ett gott skratt i alla fall på morgonkvisten.



Börja med ett deltidsjobb - sepla lotto på lördagar ;-) haha



Ja man vill bli rik . Fast huvudsaken är att man är lycklig! OCh kanske är det inte pengar som gör en lycklig : )

PuuåKram!

2010-02-01 10:19:45
URL: http://majjases.blogspot.com
Sofia

Emmelie... vi kan bli lyxhoror för fan

Vilken jävla bra ide!! =)

Sitta och se söt ut band ett gäng rika

gubbar HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAA

och få Massa pengar Götta

(ja hoppas att du känner mig nu så du vet

att detta va ett skämt, ett roligt sådant =))

2010-02-01 13:23:09
URL: http://sofialoella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0