Fel!

Det känns fel,fel,fel och känslan har inte blivit bättre angående dagiset.
Jag VILL INTE att hon ska börja än, o hade jag haft ngn som helst chans att vänta så hade jag gjort de.
Känns helt förjäkligt att bli tvingad o lämna ifrån sitt barn trots att man inte vill.
Men för att ha rätt till A-kassa så kräver dom de o soc i sin tur kräver ju att jag söker akassa vilket e fullt förståligt.

Ni vet jag nämnde om att jag inte tyckte dom hade full uppsikt?
Ja idag på fruktstunden så satt en flicka i Ebbas ålder o åt äpple o dom kollade inte alls på henne, efter dom hade varit iväg o gjort massor av saker så kom dom tillbaka o kom på att oj hon kanske har mkt i munnen, hon satte i halsen flickan.
Usch.
Blev ombedd att lämna Ebba en stund, säga hejdå o gå o sätta mig i rummet brevid i 20 min.
Allt hade gått bra, men ändå min känsla blir jag inte kvitt!

Imorgon ska vi till soc o ansöka om pengar.
Så jäkla förnedrande de känns att gå dit alltså!
HATAR att gå dit men är man tvungen så är man, så länge man gör ngt för o komma ifrån dom o klara sig på egen hand så e de helt okej.
Men de finns folk som lever på de för skojsskull o DET e INTE okej!

Dagis imon igen, fast mellan kl 14-15 istället.
Usch usch usch ger mig kalla kårar.

Hallen är förövrigt klar!
Blir riktigt jäkla snyggt rent ut sagt.
Synd bara att gardinerna jag köpt nya som jag skulle ha där inte kommer gå.
FÅr inte plats alls när hatthyllan sitter där.
Ska be Christina sy en såndär kappa o ha, i helsvart de blir nog snyggt.
Eller varför inte med lite blommor på eller vad säger du Amse? ;)

Esch, ska la se om jag kan glo en film eller ngt o se om den jobbiga känslan i bröstet försvinner.
Jobbigt o behöva göra saker som man absolut inte har valt självmant att göra


Ni andra, mår ni ba?

// Em

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0