Fin fint

Jag vill inte va en bitter person som ser negativt i allt, men med min bakrund så har de funkat bäst, för de gånger jag sett posetivt på ngt o hoppats har ngt kommit ivägen o saker o ting har sktit sig.
Jag hatar att bli besviken, de finns inget värre när något man hoppats på ska ske inte händer-
Därför väljer jag att inte ha alltför mkt hopp, de är inte för att jag är en bitterfitta utan för rädda mig själv ifrån att bli besviken.

Gör jag fel?

Jag vill ju tro att tids nog kommer alla våra bekymmer gällande ekonomi o allt va så bortblåsta.
Att de kommer va en kämpig period men sedan när allt har löst sig så kommer vi kunna börja unna oss småsaker igen.
Men NÄR kommer detta ske?
Pratar vi om veckor,månader eller ÅR?
Allt jag vet är att när ekonomin är okej ja då löser man många andra problem av bara farten.

Nog om de!

Ebba står i hallen o pekar på ytterdörren och har hämtat en av hennes skor, tror nog hon vil ut men vi får vänta ett tag till.
Blir ju att promenara bort till soc sedan vid halvtio tiden.

Vill tipsa alla mammor att villervalla har rea på sin hemsida!
Så jäkla mkt fina grejer som dom har där och jag vill typ ha allt.
Här kommer lite som Ebba hade velat ha i sin vår gaderob, i stlk 86 så kan hon säkert ha de i vår :)

 

klänning i härlig färg
Vändbar jacka, perfekt till våren?
Fin mössa att matcha till
Och en dress som Ebba isf hade fått ha som pyamas.

www.villervalla.se  Gå in på rean du åxå!

Kommentarer
Linda

Ville bara tipsa om att villervallas kläder är små i storleken så ta en större storlek än vad hon har.

2010-01-21 14:37:29
Daniella

haha de gör jag gärna.. men du kollar ju inte ens på rean. haha du tror ju aldrig att det finns nått där.. men nu finns det massa.. speciellt för dej som e så liten nu :) börja kolla på rean så hittar du garanterat nått..

2010-01-21 16:13:22
URL: http://dellisch.blogg.se/
Anonym

Söta kläder....jag tycker Ebba ska ha en sån där klänning.....å en mössa...........jag sponsrar..hör av dig hur vi löser det....

kramisar........Eva

2010-01-21 18:48:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0