lite smålullig?

Sitter och tar mig en cider, min första cider sedan 07!
Stor grej de här, haha nej men dricker ju aldrig så redan nu efter typ 5 klunkar så känner jag mig lite lite berusad, haha!
Men men de är väl okej en fredagskväll? :)

Har fått gjort en hel del idag.
Lämnat Ebba till dagis o hon blev som vanligt jätte ledsen o hon som tog emot oss verkade allmänt grinig, usch gillar inte den personalen alls!
Johan hämtade o fick till svar att hon hade varit gnällig nästan hela tiden.. Lilla gumman!

Mamma,Olivia,Della o hela vår familj va med o storhandlade på Maxi, som sagt har kylskåpet vart nästintill tomt ett tag.
Nu är de uppfylly men av ngn konstig aledning känns de fortfarande som om man inte har ett skit när man öppnar dörren.
Är de ngt man alltid känner när man är hemma?
För när man kollar i andras kylskåp känns de alltid som om dom har massa gott.

Hemmafrun har varit i farten åxå.
Jag har bakat två olika sorters GI-bröd och fått tvättat två maskiner tvätt.
Att sånna roliga uppgifter aldrig tar slut, visst är de tråkigt?

Sitter faktiskt och njuter av livet lite just nu.
Kollar lets dance, dricker en cider o skriver med vänner på msn.. man får ta vara på dessa stunder faktiskt.

Skruttungen hostar o snorar som tusan, hon är verkligen på g o bli dålig igen.
Hon hostade till så hon nästan kräktes för ett tag sedan, får hålla extra koll på henn innifrån rummet nu.

Imorgon fyller systerdyster år!
Jag har shoppat lite paket o jag hoppas verkligen hon ska tycka om de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0