sammanbrott?

Känns som någon har slagit mig med en planka i huvdudet.
Mår inte alls bra.
Vet inte om de kan bero på att jag är totalt slutkörd?
Som ni vet har jag hållt igång ett bra tag o gjort massor av saker ett par dagar.

Idag precis innan Ebba somnade så kände jag verkligen som om nerverna va utanför kroppen (va allldeles stressad och hade lite ångest)
Ebba va gnällig o ville inget annat än o hänga på min höft, kände helt ärligt att jag va nära på o bryta ihop.
Johan är och bastar och har varit iväg sedan tolvtiden.

Ebba somnade efter ett tag o lika så jag.
Vaknade efter tjugo minuter och nu mår jag skit, fryser, lite lätt illamående alldeles matt i kroppen men samtigit känner jag denna stressen inonbords.. försöker ta de lugnt men lyckas inte riktigt.

Nu måste jag få JOhan o förstå att han måste ge mig lite mer egentid.
Att jag får en kväll då jag kommer hemmifrån ett par timmar, kommer bryta ihop på riktigt annars.
Efter 13 månader hemma så behöver jag en paus ifrån allt en kväll.
Jag känner att de har blivit lite väl mkt de senaste, jag behöver koppla av lite.

Ska se om jag kan prata med honom imon o få han att fatta.
Är inte alltför hoppfull men om jag berättar hur jag börjar må så kanske?

Brrr, får kika vidare o försöka hålla mig uppe o någorlunda arlert ett par timmar till.
Iaf till Johan kommer hem.

Hoppas ni andra mår bättre!








Kommentarer
sofia

men usch då... du måste ju varva ner lite vännen!!

Du får fan säga till johan nu att han får hjälpa till lite me Ebba!! Du måste ju få komma ut nån gång oxå.

Svep in dig i en filt och tänd lite ljus, drick en kopp te och sitt framför tvn å glo lite och försök att koppla bort alla negativa tankar för en liten stund!

Hoppas du får en bra kväll!

Ska tända lite ljus och sätta mig framför tv jag nu =) får se va jag kan hitta för gott i skafferiet å äta på. Hehee. Vi kanske kan ses imon föresten??!

Kram

2010-01-23 20:24:00
URL: http://sofialoella.blogg.se/
mr p daddy

hujeda mig emmelie! klart du behöver lite egentid.. de behöver ju ALLA! tycker du ska packa en liten övernattningsväska, ge johan en puss o säga: vi ses imorgon älskling. o sen dra hem till din mamma o få frulle på sängen!!!

då MÅSTE han ju va hemma :)

2010-01-23 20:34:40
Lena

Hoppas att du kommer må bättre snart, och att det löser sig med lite avlastning!



Fin bild på er alla 3 föresten =)



"Styrke-krya-på-dig-må-bättre-kram"

2010-01-23 21:21:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0