Teknisk - Yes såklart

Vi har en liten donna som sov i egen säng tills ca 05 i morse!
Gissa om jag är stolt o verkligen håller alla tummar o tår att mitt kämpande med hennes nattning har börjat ge resultat, jag hopppas!

Va duktig o gick iväg o städade på pappas jobb igår, trots att jag inte kände mig pigg o kry.
På hemvägen gick jag in o visade vem jag va på fyrfotas o sa jag är väldigt intresserad, dock va de inte för rätt person tydligen men men nu har jag gjort allt man kan för o lyckas.

Ebba har blivit hostig, IGEN!
Orkar inte med att hon ska bli sjuk nu igen, men hon har hostat slem nu idag o låter lite tjock i halsen.
Antar att jag får vänja mig framöver eftersom hon går på dagis nu, men jag orkar inte o vill inte hon ska va sjuk!

Vårat kylskåp har varit iprincip tomt ett tag, vilket resulterat i att mitt GI skitit sig totalt igen.
Bra ena dagen o andra dagen skiter de sig, men antar de blir bättre nu igen när vi fått handlat upp med lite nya saker.
Mamma skulle köra sedan i eftermiddag.
Tänk va lätt om ngn av oss hade körkort? va mkt de underlättat.
Men jag känner inte för o försöka mig på o ta körkort nu, är ju rädd bakom ratten förtusan.
Men Johan verkar inte helt negativ till o ansöka om lemp igen, men de ska bli gjort också.. ska puscha han o se om de e ngt han verkligen vill.

Sötnosen har hämtat sin fågel nu o säger -tiit tiiiit tiiit (pip pip pip) Förjäkla söt hon är-
O stor tjej är hon med nu.

Jaja har egentligen inget o skriva om, har legat o funderat lite inatt när jag inte kunde sova,men vet inte själv på vad. får komma underfull med de o dela med mig av de sedan.. kanske

Nu kommer nya bilder som JAG själv utan hjälp lyckades få in.
De du Della :)


Hon gör som Tilda, bär saker med munnen. Här syns även hennes ståtliga blåmärke


Promenad med pappa i solnedgången i viken på Gersken

Kommentarer
Daniella

haha det va fan inte dåligt av dej ;)

det va inte speciellt svårt va?

haha ebba å den där lilla fågeln vettu :P hon e ju bara för söt när hon springer omkring med den :P

2010-01-29 08:48:50
URL: http://dellisch.blogg.se/
Ann-Louise

Var gärna med och tävla om fantastiska produkter i min blogg! :)

2010-01-29 18:38:52
URL: http://alrt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0