undran

- vad hade du gjort om du hade ut 100 000 kr i månaden?

Satt o funderade på de nyss.
Tänk vilka möjligheter, om man skulle ta o bli ngn superbloggare eller något?
Men hur tusan blir man de?
Kurs på ams? ;)

Så här hade jag spenderat de pengarna

betalat av min skuld på Ikea som aldrig blir avbetald utan bara växer

Köpt nya möbler och inrednings saker till hemmet

Blivit hemmamamma såklart

Köpt mig en ny gaderob (behövligt på riktigt)

En till vovve (nej en räcker tydligen inte, en liten till papillon,Chihuahua eller varför inte en cavalier? )

Tagit en välbehövlig solsemester med familj

Bjudit mina vänner på spa

Oj oj listan kan fortsätta förevigt.
Va hade du gjort?!





Yes jag är uttråkad och ja jag kan bjuda på mig själv


Kommentarer
Daniella

tills du får ut så mkt i månaden så får du låna från min garderob.. dok är väl dte mesta alldeles för stort för dej nu när du gått ner så mkt..

2010-01-25 21:07:59
URL: http://dellisch.blogg.se/
Hanna

Du är ju för fasen aldrig nöjd!!!!!!!!!!!! Visst pengar är mkt men inte allt! Du klagar på allt hela tiden, i varje inlägg, tröttsamt! Du klagar på din vikt, skit i den och hitta en självkänsla istället, det är där det sitter! För fy fan vad du förstör ditt liv med detta jävla vikttjöt/tänk! TÄNK POSITIVT! Do you know what it is?

2010-01-26 10:31:48
monica

jo men man gör de tydligen nu för nu har han ju kommit in i dagisrytinerna...

2010-01-26 10:58:43
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Lena

Jag hade tagit lån och byggt ett hus!

Man hade ju utan problem fått lån på banken om man kunde visa upp en så stor inkomst, sedan hade jag köpt en ny bil som var stor och bra för två barn två vovvar man och mig ;-)



Sen hade jag skämt bort mina nära och kära, både vänner och familj, roliga små happenings liksom, guuuud vad roligt det hade varit att ha den möjligheten!!



Det är ju det man saknar mest när pengarna tryter, att kunna unna sig själv och sina vänner det där lilla extra!

Jag hatar att känna mig snål! Man vill ju inte vara det, men man har ju inte alltid ett val.



Tänkte på en helt annan sak mimms, OM jag säger OM du skulle vilja ha en vovve till, skulle det kunna vara ok med en fodertik efter Agnes? Jag funderar verkligen på att para henne på nästa löp. Då kostar ju inte hunden något i inköp, men försäkring och mat skulle ju kosta ändå, bara en tanke!



Kram

2010-01-26 12:03:17
.

du är duktig som kämpar på.=)

2010-01-26 12:18:04
MrP

hm, 100 papp i månaden.. ja, jag hade ju köpt mig ett jädrans fint hus!! och sen hade ja shoppat, shoppat o shoppat! e så galet shoppingsugen..

ja hade ju såklart sparat lite oxå, till hugo tillexempel ;)

2010-01-26 12:42:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0