Det sitter i ryggmärgen.

Hua mig nu är jag mätt, åt precis middag (enligt GI,) Av bara farten blir de att man tar till deras tänk eftersom man följde de så till punkt o pricka förra året.
Dock är jag inte lika noga länge, men tänket sitter i ryggmärgen.

Fick mig en morgonpromenad tilllsammans med mamma imorse på en timma.
Väl framme kom Lizette o Nikki o lekte lite.
Fick testa på o va tvåbarnsmamma en stund med ;)
Eller ja jag passade Nikki en stund, gick super bra.

Tre tjejer i samma ålder sprang omkring o lekte här ute förut, Ebba,Nikki o Emilia, ena envisare än den andra.


Sen va jag grymt duktig o drog till gymmet o svettades lite, trots att jag inte ville eller orkade.

Nu väntar dagens film Twilight - New moon.
Kul =)


Kvällens middag, lax på en bädd av grönsaker :) GI =)


Kommentarer
Daniella

det såg ruskigt gott ut! :)

2010-07-05 21:33:48
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0