En helvetes dag.

Denna dagen har vart lång och jobbig.

På väg mot arbetsförmedlingen bestämde jag mig för att inte ta med något paraply eftersom de hade börjat klarna upp.
När jag va klar där inna öppnade sig himlen..Alltså jag har på riktigt aldrig sett de regna så extremt förut.
Folk stod o sökte skydd men jag hade en tid o passa så va tvungen o gå.
Vattnet gick till anklarna o när jag kom hem kunde jag till och med vrida ur vatten ur trosorna o Bhn, sjukt!

Ebbas tänder såg iaf bra ut, strängen ovanför framtänderna som går upp till överläppen hade gått sönder, de va därför de blödde så.
Men ett litet blåmärke på hakan har hon fått på köpet.


Vagnen har pajat med, ena sidan där man ställer in liggläget i stålet har gått av!
Jag har vänt upp och ner på hela jävla huset och hittar inte garantin..
Vet inte hur vi ska lösa de..
Klarar oss inte utan vagn.


Suck kan saker o ting börja gå bra snart?
Hann med träning idag, alltid något.



Just nu är de vita rosor som står på bordet - vackert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0