Förlåt mig för jag har syndat.

Jag har syndat idag.
Icke bra och nu i efterhand mår man inget vidare av de.

Åt en bra frukost och lunch men vi va på stan och fikade o då åt jag en bit chescake.
Nu till middag/kvällsmat så gjorde jag en tabbe till o slängde ihop lite pasta (visserligen fullkorn men ändå)

Nu har de dåliga samvetet kommit för o stanna denna kväll.


Dock måste de va okej att slarva någon gång lite då  då eller hur?
Man måste ju LEVA med.


Jag är stolt över de jag uppnåt hittils, men än är jag inten nöjd!


Kommentarer
Embla Holm

Svar : Varsegod!

Motiveringen till varför du fick andra platsen var för att mamma bloggar brukar vara lång tråkiga, men du hade en snygg design och intressant att läsa. Ett stort plus!

2010-07-22 20:15:44
URL: http://givemeall.blogg.se/
Millan

Åhh! Verkligen jättefin bild på dig!! =) Känner igen det där med att ha syndat.. Suck! Men precis som du skriver måste man få ha såna dagar. ;)



Har svarat på din kommentar i min blogg, samt lagt upp en bild där tatueringen syns lite på avstånd.



2010-07-23 00:25:28
URL: http://www.millansliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0