Förutfattade meningar.

Har haft förutfattade meningar.
Man har hörts de tjötats o tjötas om dessa Twilight filmer, idag i brist på annat bestämde jag mig för o se den första o ge dom en chans.

Helt jävla fantastisk film och jag satt som klistrad från början till slut, man kände verkligen känslorna o de kändes som man själv upplevde de.

Jag ser grymt mycket fram emot o se de två andra filmerna.


Om ni liksom jag har haft förutfattade meningar om dom, ge den en chans ni kommer inte ångra er.

Gillar ni Twilight?


Kommentarer
Rebecca

Läs böckerna.

Helt sinnesjukt va bra dom är.

Och filmerna är grymma! ja!

Men om du nu gillar den första filmen så mycke. så läs böckerna haha.

jag är helt såld :P

2010-07-04 23:29:04
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Emelie

Haha, att det ska jag tala om för dig att de är SUPER! Filmerna är helt underbara! Såg den tredje på bio igår för andra gången.. Och du, LÄS BÖCKERNA! De är ännu bättre! Har läst om dem 4-5 gånger nu och skulle kunna läsa dom 100 gånger till!

2010-07-05 06:51:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0