Hem leverans.

Denna dagen har gått så otroligt sakta att jag nästintill klättrat på väggarna.
Har försökt på alla möjliga vis att få tiden o gå men den har tycks stå helt stilla.

Fick iaf äntligen mina saker jag beställde från Oriflame.
Och Therese va så snäll o körde hit dom till mig och gick en husesyn samtidigt (fast hon kom olägligt när de va ostädat men men)
Så nu sitter man iaf sådär ren o fräsch i ansiktet igen.

Har funderingar på o ha en såndär tjejkväll snart, där Therese kanske vill komma o visa produkter, någon som är intresserad av sånt?


Fick hinna med gymmet med, dock la mp3n av (glapp i lurarna) och att träna utan den va nästan outhärdligt!
Della har skaffat gymkort nu så snart kan vi träna tillsammans.

Nu-pastasallad!



Kommentarer
Viktkamp

10 kg är ju jättebra :D Duktig du är!

2010-07-19 20:34:23
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
monica

Jag är intreserad av ett oriflameparty så du får gärna höra av dig om det blir något kanske ta det en kväll och dricka ngt glas vin, hade vart trevligt komma hemifrån lite :P gott med pastasallad...

2010-07-19 20:37:20
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0