Måndag den tolfte.

En super hungrig mage som kurrar något otroligt, va fan är detta?
Tror de är kaffet som är boven i de hela, att grädden va slut och jag istället fick hoppa de helt.
Man vaknar inte riktigt till liv måste jag säga.

Har lite småtråkiga ärrenden o uträtta idag.

Gå till Försäkringskassan o lämna in en lapp (Längtar tills skolan börjar o man får csn o slipper hängandet där)

Få besök av hyresvärden o få han fatta att de är mögel lite varstans o se om han kan göra något åt de.

Träna.

Förövrigt har jag inga direkta planer, förutom de vanliga, städa, laga mat och underhålla fröken rastlös här hemma.

Godmorgon Måndag säger jag bara!


En träff med mamma/mormor ska vi hinna med också, hon har nämligen jordgubbar som behövs plockas i landet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0