Oh shit...

Alltså att gå på stan med Ebba går bara inte just nu.
Hon ska bara gå o bara gnäller och är allmän missnöjd i vagnen.
Hade hon skött sig o lyssnat så klart hon hade kunnat gå en stund, men hon bara springer iväg vilket resulterade i att hon ramlade rätt ner o slog bakhuvudet i golvet.

Mitt hjärta har slått i 210 av stressen, och de jag åkte dit för o titta på glömdes bort.
Men jag hade trevligt sällskap iaf! Tack Elin.


När vi kom hem nu så slog oturen på igen, Ebba snubblade o slog munnen rätt i golvet så blodet sprutade.
Så imon får vi ringa tandläkaren o kolla så tändernaa är bra. Ringa försäkringsbolaget o meddela hon slagit sig i munnen. (Alltid bra o skriva upp sånt när de gäller tänder då de kan bli problem längre fram )


NU ska jag försöka varva ner.

Lite shopping blev de ändå.


Prickig tröja till Ebba, ballerina med liten klack till mig (mina andra gick sönder här om dagen) Kalender-Viktigt inför skolstart. Sött litet nyckelpige set till Mosters älskling Nea, ett par byxor till Ebba på rea eftersom hon har ont av just sånt.

Kommentarer
Therese

Tack så mycket! Jag förstår inte hur du orkar gå upp så tidigt varje morgon. Starkt av dig! hur går det för Ebba? Inga vattenkoppor än? Kram

2010-07-14 20:56:53
URL: http://tegu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0