Så jäkla respektlöst.

05:00 vaknade hon, inte en endaste tanke fanns på att hon skulle somna om.
Försökte ge henne välling o ta upp henne i famnen o ligga o mysa ihopp om att hon skulle sova en liten stund till, men icke!


Idag står Nossebro marknad på shemat.
Ska faktiskt bli riktigt skoj o kolla va de e för något alla tjötar så förbannat om.
Se om man kanske hittar något fynd?


Pengarna från soc har inte kommit än, ska bli så jäkla underbart förbannat skönt att detta är sista gången vi ansöker ifrån dom.
Förstår inte hur dom kan va så respektlösa på de stället o inte fixa så att man har pengar när räkningar SKA va betalade.
Dom tjötar om hur viktigt de är men skiter fullständigt i tiderna för när pengara ska va iväg.

Börjar morgonen med o va rejält irriterad, bra jobbat Emmelie!


Blomman på uteplatsen.


Kommentarer
Thea`s mamma

Jag har heller inte fått mina pengar och jag har försökt att få ta på min soc tant enda sen i måndags men hon är på sammanträdande hela jävla tiden, jag hatar dom jävlarna dom är fan helt dumma i huvudet..

2010-07-28 10:56:52
URL: http://liisagyllin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0