Som en räddande ängel..

Jag har världens bästa lillasyster som kom som en räddande ängel o lånade ut lite pengar eftersom hon vet vi har de kärvt nu när soc inte kommer ge ut något.
Detta betyder så otroligt mycket och jag kan inte med ord tacka henne. Tack älskade Della <3

Vi körde bra på gymmet tyckte jag, men får nog börja lägga till lite mer kondition så förbränningen ökar ytterligare.
Pratade med tränaren o vi bestämde jag igen skulle mäta fettprocenthalten i kroppen för o se om de skett skillnad där.
Nervöst!


Nu ska jag gotta mig med lite mat o sedan börjar Livet på BB, lär somna som en stock eftersom Ebba väckte mig 05:00 i morses.



Den lilla lediga tid jag har lägger jag på o fortsätta läsa denna, Anni va o lämnade alla hennes böcker här om dagen, så nu har jag läst första och en bra bit på andra, två böcker till finns här hemma o väntar på o bli lästa.
Lovley!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0