Sovmorgon

Nyvaken, eller relativt iaf.
Johan tog Ebba idag så jag fick sovmorgon till 07:20 och de räknas som sovmorgon i detta hushållet.

Igår såg jag ännu en drama, The Outside riktigt fin men kanske inte fullpott men inget jag ångrade jag såg om man säger så.

Ebba är på sitt allra sämsta humör och sitter o skriker -FIIILM .
Dock så kollar hon ju fortfarande inte på filmen utan säger -annan så fort den har gått några sekunder.

Idag får vi besök från Borlänge, Ebbas farmor o farfar kommer.

Ser precis de inte ösregnar, bara 13 grader men inget regn.. Woho!


Tror denna fröken ska få sig en långpromenad nu på morgonen, blev ju ingen igår pga ösregnet. (hon misstycker nog inte, hon vill inte utanför dörren när de regnar)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0