Att få beröm

Dagispersonalen sa till mig idag att dom tyckte de va himla tråkigt att Ebba skulle sluta.
Att hon va en sån himla solstråle, alltid glad och väldigt hjälpsam.
Skönt o höra att hon trvis (men undra hu de går nu när hon ska byta?)
Sträcker på mig o tar stolt emot beröm om min dotter..


Men undra varför man inte kan ta emot de med öppna armar när något säger nått bra om mig?
Borde ju va lika självklart som när dom säger bra saker om Ebba..
Men de är de inte.

Får öva mig o ta till mig saker de få gånger jag får höra de.


Ebba busar med sin syssling i tunneln, kolla in minen när han tar hennes napp.


Kommentarer
Sanna

Nu är jag i staden. Dock varit smart nog att stänga av min mbl och inte kunna pin koden. Imån blir det morgonrunda för mig. Ska du med?

2010-06-11 18:12:40
URL: http://miramisa.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0