De borde ju gå liksom..

Jag har vart vaken i en timma vilket betyder att Ebba slog upp sina blå 05:15, de är så långt ifrån okej som de kan bli.
Helt yr i huvudet o höll på o hälla kaffet i gräddpaketet istället för koppen, trött?


Dagis för Ebbas del idag.
Jag ska bort till soc o försöka få den tröga människan att förstå o ordna så jag kan gå på hjälmared.
(Hjälmared har vissa extra kostnader som ligger på ca 4000 kr året och de blir omöjligt för vår ekonomi att klara av den utgiften med bara csn)
Så jag tycker de borde gå o ordna man får hjälp o komplitera av soc  ca fyra gånger om året då dom utbetalningarna ska ske, istället för o få hjälp varje månad.

Va är de dom tvekar på?
De betyder ju att ni nästan är självförsörjande o behöver mycket mindre hjälp därifrån.

Jaja.
Får se va som sägs, ogillar de stället starkt. Vill klara mig själv.


spillde precis ut mitt kaffe i Ebbas vita soffa.
Trött?-Ja.
Hur får man bort sånna fläckar?


Sölgrisen igår som bara ville äta pasta, utan något till.

Kommentarer
f

klorin! tvätta det vita tyget och sen bleker du bara bort fläckarna som är kvar!

2010-06-21 10:35:47
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Anonym

Du ska lägga på potatismjöl på fläcken innan den torkat (rikligt). då sugs fläcken upp från soffan till potatismjöet. Bara att dammsuga bort efter någon timme.

2010-06-21 14:19:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0