Det är så en sommardag ska se ut.

Efter en natt av att inte riktigt kunna koppla av o somna så gjorde Ebba morgon 05:30, upp o ta en dusch med henne o nu dricker jag gott o välbehövligt kaffe.


Gårdagen:

Spenderades precis som en sommar dag SKA spenderas.

Va ju på bvc och kan meddela att min fröken nu mera är:82 cm lång och 11,7kg tung- följer sin kurva på pricken!


Efter lunch drog jag bort till min faster Stin, Kusin o kusinbarn va där också.
Satt mestadels o slappade o tittade på när barnen plaskade i den lilla pooolen.


Becka kom hit o vi va ute resterande av tiden tills Ebba skulle sova.

Eftersom jag sagt jag ska skärpa mig med maten så fick jag med Becka en stund till gymmet igår efter Ebba hade somnat. Är faktiskt stolt över mig själv som klarat att sköta både mat o träning hitills denna vecka!

Hem igen o slå på grillen o gjorde en hemmagjord potatissallad.
ALDRIG smakat så gott med mat som precis då, och att de va nyttigt gjorde ju saken ännu bättre.
Mår verkligen bättre när jag äter bra o rör på mig.

Hörs igen senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0