En såndär dag ni vet.

Idag är en såndär dag jag önskar jag kunde ligga kvar o dra täcket över huvudet, dock funkar de inte riktigt så när man har barn.

Igår efter senaste inlägget vid 23 vaknade Ebba.
Sen höll jag mig sysselsatt i ca 2 timmar att få henne försöka somna om på riktigt.
Nej hon skrek inte hysterskt eller så men gnällde var femte minut o va ledsen o kunde inte somna till.
Så när Johan efter en timma kom o la sig så trodde jag iaf han kunde försöka hjälpa mig ist för att bli irrriterad när jag bad om hjälp o gå ner o lägga sig på soffan.

Irritation, vilket Ebba självklart känner o de tar ännu längre tid.
Jaja hon somnade någon gång efter 01 liggandes jämte mig.
Så är jag trött?
- En aning...


Ska väcka Linnea o Johan nu.
Måste snart göra mig ordning för att ta Ebba till dagis.
Kommer jag på något sätt kunna se levande ut idag?


Fan jag MÅSTE ha nya kläder till mig själv, på riktigt.
Jag äger ingenting o vet inte alls va jag ska försöka få på mig.

Göteborg?
Bli rik hur?


Kommentarer
Mother, Married & Twenty

Jobbigt när barn inte vill sova:/ de känner ju när man som förälder själv är trött och irriterad och då blir det ofta bara ännu värre, vi har ofta de problemen här hemma också.

2010-06-09 23:12:46
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0