Första natten iväg gick bra

Underbar morgon, ine ett moln så långt ögat kan nå och alldeles vindstilla trots att de är öppna åkrar runt om.
Det ser verkligen ut att kunna bli en kanon dag.
Så på shemat står sola (Eller ska jag säga jaga Ebba och på så vis få en jämn solbränna?)
Vi har fyllt upp poolen så ska sätta igång värmen i den med så vi kan plaska i den.

Vi måste försöka hinna med o rida med.
Jag har saknat de så mycket.

Gud va glad jag är att jag följde med, detta är lite som ett andra hem till mig.
Har tillbringar många många dagar här under åren.

Vet ni?
Mina läsare gör mig en stor tjänst?
Jag är en av finalisterna till att bli veckans blogg hos
www.knoddenojag.blogg.se 
Så nu behöver jag er hjälp!
Va så söta rara och snälla och gå in o rösta på min blogg under inlägget "Finalisterna i veckobloggen"
Glöm ej lämna eran mailadress eller blogg.
Hoppas på hjälp ifrån er! :)

Nu får jag gå iväg o leka med Ebba som jagar de stackars katterna o säger - kapp, mjau (katt mjau )


Kommentarer
Ajdins mamma

Hej hej,

gud vilken söt liten dotter du har :) en riktig liten sessa :)

2010-06-04 09:57:21
URL: http://chicmommy.blogg.se/
lollo

Bra att du åkte vännen :) ha det nu så himla underbart massa kramar

2010-06-04 11:45:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0