Hemma är allt bra ändå.

Jag har redan krypit ner i sängen.
Inte för att jag känner mig vansinigt trött egetligen utan mest för att de e skönt att bara vara.
Tystnad o bara sitta här o kika runt.

Borta bra men hemma bäst som man så fint säger.
Och visst stämmer de?

Imorgon står de lite på shemat att göra.

- 08:30 Lämna Ebba på dagis
- 10:30 speeddating med arbetsgivare på arbetsförmedlingen (Känns totalt helt meningstlöst o super tråkigt eftersom jag ändå antagligen ska plugga) Att sitta där o 5 minuter o sälja sig själv känns liksom inte riktigt som min starka sida
- Efter mötet blir de att hämta Ebba som mamma fått hämta upp på dagis
- 15:00 Fika med syster o Nea
-18:30 föräldramöte på nya dagiset (vilket innebär att Johan för första gången ska försöka natta Ebba)

Ska gotta mig bland serier nu o sedan lär jag somna, tror nog jag är lite trött trots allt..


Sommar- Jag älskar de

Kommentarer
Hanna

Vilka fina bilder från helgen :)



2010-06-06 22:32:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0