Hur länge står man ut?

Jag vet inte hur länge till jag orkar med dessa tidiga monar, 05 är och förblir nästan mitt inatten.
Försöker få Ebba sova middag senare så hon orkar va vaken längre men de är omöjigt när hon redan vid 17 börjar jäspa hysteriskt.
Usch vet inte hur länge till jag står ut.. Esch jag klarar allt!


Ebba ska till dagis idag och jag har ett helt hem att försöka städa + att jag ska laga mat och få hjälp att fylla i papper ifrån csn.Förövrigt gick tvättmaskinen sönder igår och jag hoppas innerligt hyresvärden ordnar den idag!
Senare i eftermiddag kommer Jonas,Carina o förhoppningsvis Erik hit på besök en stund, jag vet en som kommer bli glad.

In till stan o hitta ett par vita strumpbyxor till Ebba måste jag hinna med också.
Hittade förövrigt denna på rean igår 49 kr och helt bedårande.


Denna fast i torkos.

Kommentarer
Lizette

Försök att få henne att sova middag SENARE istället och satsa på att lägga henne runt halv åtta istället.. Det kanske är kämpigt ett tag men det kommer ju vara skönt sen när du slipper dom tidiga mornarna...



Jätte söt klänning, tänkte köpt den till Nikki också men jag köpte så mkt annat så jag blev lite snål. haha...



Ta en massa kort på Ebba imorgon nu så vi får se hur bedårande hon kommer att vara i sin påkostade midsommar utstyrsel :)



Kraaam

2010-06-24 08:26:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0