Ingen vidare kombination.

Okej, Ebba sover och jag sitter återigen i soffan och slappar.
Uppskattar kvällarna otroligt mycket, samtidigt som jag ändå kan känna mig rastlös.

Har gett Tilda en rejäl renovering idag ;)
Eller så kan man inte säga om sin hund.
Men hon har iaf blivit badad, borstad och klippt, som ny. Dock uppskattade hon inte den gesten ifrån min sida.

Imorgon är de dags för Ebba att gå till bvc o få sin 18-månaders vaccin, jag är nervös för jag brukar inte göra de själv. (Johan har vart med de flesta gånger men nu är han ju o arbetstränar)
Hoppas de går bra o hon inte reagerar allt för mycket på sprutan.

Trött efter dagens träning och nattens 1,5 timma mindre sömn, samtidigt som jag är rastlös.. Känns inte som någon vidare bra kombination va?


Tilda på språng i början av april.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0