Jobbigt tillochmed för mig.

Jag tvivlar starkt på att de är möjligt att vakna till liv idag ens.
Ebba började försöka väcka mig 04:45 men jag tvingade henne ligga kvar och inte stiga upp förens 06.
Men sånna här tidiga månar är förtidigt för tillochmed mig som är morgonpigg.
Försöker desperat hålla henne vaken lite längre om kvällarna men utan resultat.

Undra om morsan nånsin vaknar idag?


Sötaste Ebba kom precis med papper till mig o började torka i soffan (ja hon minns jag spillde igår)
Ebba börjar dessutom prata lite tvåordsmeningar, imorse sa hon -Hejdå pappa..
Tänk va dom lär sig.



Kommentarer
Radbecka

Uschdå vad jobbigt.. Lite väl tidigt ja.. Men det borde vända snart tycker man. Du, jag kommer till alingsås kl 16 idag. Vill du möta mig vid mc donads? Ska lämna min bil där... Puss

2010-06-22 09:50:25
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0