Mycket frisk luft

Nej Göteborg blev de ju som sagt inte.
Men dagen blev bra ändå.

Morgonen spenderades med Evelina o Quincy på lekplatsen, unganra leker bra tillsammans o de e skönt o komma ut tidigt o låta dom göra av med lite energi.

Fick äran att gosa hur mkt jag ville med Nea borta hos mamma.
Della fick sitta o fika i lugn och ro och jag fick bebisgosa hur mycket jag ville, perfekt deal tycker jag!
Ebba va lika kärvänlig o snäll emot Nea som vanligt såklart.

Hemma igen så tänkte jag lyxa till de med en Islatte o ta ut datan på verandan o lyssna på musik.
Tänkte att Ebba under tiden kunde sitta o plaska med lite vatten i sin balja.
Vände mig om i 3 sekunder o ser henne sedan sittandes I baljan med kläder och skor o hela alltet.
Så ja , hon fick sin vilja igenom o satt glatt o plaskade ett tag till.

Hann med en snabbis till Nolhaga efter middagen  o träffade fina tjejerna Sofia + Nova o Elin o Leon.
Alltid lika trevligt.

Ebba sover gott av all frisk luft och de tänker jag med göra sen.
Men först ska jag o Karro ut o plantera några jordgubbsplantor här utanför.

Om ändå dygnet hade lite fler timmar ;)


Diggar musik hos mormor


Nöjd?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0