Prickigkorv.

Mina armar börjar få en peppakaksbrun färg, gillas vill jag lova.
Är glad jag har ett pigment som gör att jag blir brun lätt o relativt snabbt. (Dock är de inte lika bra efter graviditeten, konstigt va?)

Hela,Hela dagen har vi vart ute.
Enda studen vi va inne va när hon sov middag förut.

Första gången för i år vi besökte stranden.
Hon plaskade o busade i vattnet, men höll med om att de va kallt eftersom hon sa -Brrr.
Dock brydde hon sig inte om kylan ett skvatt och jag va nog världens dummaste mamma när jag tvingade henne sitta med handuken o få upp värmen lite då o då.

Ebbas utslag har blivit värre, hon ser ut som en riktig liten prickigkorv. röda små prickar över benen,rumpan, armarna o nu även axlarna.
Konstigt, hon kliar inte o är pigg som vanligt.
Men imon ringer jag vårdcentralen för att få de kollat.

Sitter i valet o kvalet om jag ska åka med Becka till småland Torsdag-Söndag, vill gärna men de känns som många dagar o jag måste isf själv ta tåg hem med Ebba.
Jaja får fundera.


Ebba o Johan förra året i Juni.


Ebbas prickar..

Kommentarer
Bloggarmaja

treåringen hemma fick likadana prickar förra sommaren "/ har även fått det nu på armarna. men hon är lika pigg och glad som vanligt hon med



söt bild!

2010-06-02 20:07:57
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Radbecka

Ja, jag skulle tyckt det va riktigt kul om du kunde följa med.. En minisemester typ? :)

Hör av dig imon på förmiddagen när du vet och bestämt dig för hur du ska göra.. Så jag kan planera dagen lite.. Puss

Ps. Hoppas de går bra med Ebbas utslag. Ds

2010-06-03 00:27:40
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0