Söndag och hemgång

Ebba sov nästan hela natten igenom o vaknade inte till mer än en gång.
De betydde att jag sitta med ute o grilla utan att stup i kvarten behöva springa upp till henne.
Men vid ca 00 bestämde jag mig för att gå upp o försöka lägga mig, nog et klokt val.

Hemgång står på shemat idag.
Tågresa med fröken "jag-hatar-att-sitta-still" Ca 2 timmar till Göteborg och sedan ytterligare 40 min till Alingsås.
Ska bli skönt att komma hem samtidigt som jag är himla glad jag följde med o fick komma hemifrån lite.

Men tror Ebba saknar sin pappa nu jag.

Undra va man ska hitta på innan klockan närmar sig avgång vid 14?
Ja någon ridning har de ju inte blivit, inte för mig iaf..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0