Stora tankar tidigt

Torsdags morgon redan, swisch och så va nästan hela veckan förbi och över.
12 grader varmt i skuggan redan och klarblå himel, precis som de SKA vara under sommaren.

Har fortfarande inte bestämt mig om hur jag ska göra..
Visst vill jag dit men de e ett par dagar o jag har ju som sagt föräldramöte på måndag på de nya dagiset.
Att åka tåg med Ebba vagn och packning själv är inget som lockar jätte mycket.

Jag mår bra just nu, men ändå den där lilla klumpen av oro i magen.
Just för att jag känner jag måste göra ett stort val, ett val som är svårt och ta.
Jag vill göra de rätta, men VAD är de rätta för mig?
och HUR tar jag reda på de
?

Ännu en gång tänker jag på orden min vän sa - Du måste bli hel, du kan inte låta någon annan göra dig hel.
Men hur?



Kommentarer
clara

Vilka djupa ord. Jag tror på att man ska göra just det som man tror är rätt utan att trampa andra på tårna. Även om man inser att det är ett jobbigt val just då och kan ta mycket energi men i slutet så vinner man så mycket mera på att man vågade göra det rätta valet oavsett vad det rör sig om.

Lycka till!

2010-06-03 14:50:07
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0