Tar tag i mig själv igen.

En utvilad mamma sitter med sin första kopp för dagen, Ebba sov enda tills 07!
Helt otroligt, håller tummarna de fortsätter så (Men är inte jätte hoppfull)

Dagis står på shemat för fröken, hennes allra sista vecka på detta.
Medans hon är där ska jag dammsuga o fixa här hemma.

Resten av dagen kommer la spenderas ute, för de har lovats solsken (bara dimman som ska lysa igenom nu)
Får se om vi kör stranden idag.


Tar tag i mig själv efter ett uppehåll sedan midsomar.
Inte så att jag ätit jätte onyttigt eller så men har inte skött mig lika bra som jag borde.
Så någon form av motion står på shemat.



Ha en underbar dag.

Mammabarnträff någonstans, nån som är sugen?


Kommentarer
Stina

Hahaha, tänka sig, att ja faktiskt vet vem de e!! vi känner inte varann direkt, men hade typ samma umgängeskrets.. många gemensamma vänner!!

ja, hugo soverlänge.. till 10 igår tex o då blev han väckt!

han har iofs lagt sig sent,, runt 20-21 nu under helgen så han sover nog ikapp lite tror ja.. han brukar ju sova 12-14 timmar per natt annars....



självklart måste vi ses!! säg nån dag ni e lediga o kan så kanske vi kan fixa ihop nått?!?!

2010-06-28 11:59:15
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Rebecka

Skönt att hon börjat sova lite längre nu! Och gud vilken söt klänning hon hade på sista kortet. Beckas lilla sötOnge

2010-06-28 11:59:57
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Thea`s mamma

Ojoj missade helt att du hade skrivit i min blogg :/ Hoppas ni haft en toppen dag..

2010-06-28 16:49:45
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Kerstin// Dalarna

åh så söt hon är i den gula dressen .. förstog ju inte att hon var så liten när hon fick den .. Hoppas att ni har det bra, vi måste snart ha en Kubbturnering, Gunnar har abstinens ..... ;-)

Kram på er alla.....

Kerstin i Borlänge

2010-06-28 22:50:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0