Tillbaka till vardagen.

Becka är nog tacksam att vi sov hemma inatt, för 05:00 ville Ebba göra morgon, och trots att vi inte gick upp förens strax efter 06 så va de många många gånger jag bönade o bad hon skulle sova lite till.

Vädret då?
Mulet och blåsigt med 11 grader, ogillas starkt när man blivi bortskämd med sommarvärme ett tag.

Har ju en del ärrenden o göra idag så jag antar denna dagen kommer gå fort, sen mellan möterna ska jag tvätta o laga mat.
Plockandet efter vad en 1,5åring stökar ner tar ju aldrig slut heller, ni andra med barn antar jag känner igen mig?

Dags o försöka komma igång o röra på fläsket lite mer igen, mer promenader o lite träning.
Kan säga att under dagarna i Småland har vikt o sådant varit de sista man tänkt på, vi har bara mått gott helt enkelt.
Och de tycker jag man måste få göra ibland med.


Imorgon får jag även besök av Linnea ifrån Småland som kommer o stannar i varje fall en natt.
Så va vi hittar på på onsdag får vi se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0