Tisdag med besök

Faktiskt så skiner solen lite mellan molnen idag, dock enbart 10 grader varmt ännu men vi håller tummarna solen värmer så vi får såndär skön dag med 25 grader varmt.
Sommarvärme gör mig lättare i själen, förstår ni hur jag menar?

Idag på morgonen kommer Liisa o Thea på besök.
Antar de blir att barnen leker o vi sitter o tjötar o dricker kaffe.
Får se hur de går , men dom borde ju känna igen varandra lite eftersom dom går på samma avdelning på dagis.

Linnea kommer på besök efter 13 tiden, va vi ska hitta på har jag ingen som helst aning om men de löser sig.
Imorgon hade jag lätt kunnat ta ett besök i Gbg om vädret va bra, har heller fortfarande inte fått använt mina biobiljetter som Malin va så snäll o gav mig i födelsedagspresent.

Jaja.

Nu sparkar jag igång dagen på riktigt, kaffet är ju slut.

Va hittar ni på?


Precis just nu, busar igång dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0