Tur vi tog vara på den.

Dålig update idag igen, förlåt!
Men när solen skiner så känner jag mig tvungen att ta vara på varje liten minut av värme.

Nyss hemkommen ifrån Anten, har varit och dansat gammeldans.
Så de blev dagens träning, och man svettas faktiskt en del av o dansa gammalt i 2 timmar.
Imorgon står spinning på shemat.

Dags att varva ner o försöka sova.. En viss liten Ebba ger nog inte mamma sovmorgon nämligen.

Kul ni kommenterar, uppskattas mycket!


Ni minns tankinin jag beställde i våras? Här används den för första gången. Rätt okej tycker jag.


Sola sola sola.


Ebba stog för plaskandet.


Tur vi njöt av solen (även om de inte va så varmt) För imon ska de bli regn sägs de.

Kommentarer
Rebecka

Bööphen, det är TUR att min arm inte ser enorm ut!!

Du är ju sjukt snygg iallafall. tur att nån av oss är det;)

2010-06-17 22:27:56
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
clara

Vi gjorde precis samma sak och det var visst tur när man tittar ut idag!

2010-06-18 09:59:48
URL: http://cklaris.blogg.se/
Angelica

jätte fin tankini, vart var det du beställde den ifrån nu igen? :)

2010-06-18 10:04:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0