Usch de har jag svårt för.

Morgon strax innan klockan 06 men känner mig konstigt nog inte alltför trött trots att Ebba höll igång lite även denna natten.
Men visst gör vädret stor betydelse? När man vaknar o ser blå himmel så får man genast mer lust och energi.


Ebba ska på sin 18-månaders kontroll idag.
Ska bli spännande o se hur tung o lång hon blivit, men att ta sprutorna är ju inget jag gillar.
Får hoppas jag klarar de o att Ebba inte blir för ledsen.
Hoppas hon inte reagerar på vaccinet heller, hon är ju redan förkylld nu.

Dagens motion lär bli promenad ikväll efter Ebba somnat runt 18:30. Någon/några som vill haka på?


Kommentarer
Rebecka

Jag vill haka på promenad!! Så vänta tills jag har kommit:)

2010-06-16 10:45:08
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0