Ännu en ny vecka

Nu var de en ny vecka, dags att sparka igång den på allvar.

Ska som sagt försöka minska fettet och portionerna i maten, men eftersom jag äter väldigt lite kolhydrater hur fan ska jag då klara mig när jag tränar?
Kroppen lär la behöva lite extra bränsle då eller?
Någon kunnig som kan komma med tips/råd?

Ser ut att bli en fin dag idag med så den ska lätt spenderas utomhus så mycket som möjligt.
Får se om jag lurar hit Della så att hon kan följa med efter dagis o allt sånt.
Hade vart trevligt tycker jag:)

Ska mata Ebba nu.
Dags för gröt.

Har inget vettigt alls att skriva om.

Kommentarer
Joy

Det är kolhydrater du behöver när du tränar. Det behöver kroppen EFTER du tränat...gärna snabba kolhydrater då. Minska INTE på fettet, det är en myt. Kroppen behöver fettet, men rätt fett, som nötter, avocado, fisk...tyvärr tror jag inte GI-metod + träning funkar...ät som vanligt, men oftare och mindre, och träna 3 ggr i veckan, så ska du se att det blir resultat:)

2010-03-15 09:35:17
Stina

Ja, du emmelie. han E stor! vet inte hur lång exakt men nånstans runt 84 ungefär gissar ja på!! han ser så grabbig ut oxå då han inte har de där babyhullet kvar heller :)

2010-03-15 12:46:05
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0