Det var ju meningsfullt

Vart i Borås med Della på förlossningen.
Ingen mening att jag följde med egentligen eftersom hon inte fick ha med sig någon in.
En riktig riktig surkärring som tog emot henne. De va både jag,simons mamma och Della överens om.
Jag anser att arbetar man med förlossningsrädda så ska man ha ett mjukt bemötande o förklara allt på ett bra sätt (självklart inte ljuga men säga de på ett bra sätt)
Men är övertygad att förlossningen kommer nog gå bra, ut ska den ju!

Fick samtal från dagis att fröknarna hade åkt på magsjukan nu med.
Så Ebba får bli hemma imon.
Attans, jag som hade tänkt att träna eftersom jag inte vart på hälso sen i söndags.
Sjukt men de känns som jag sväller!
Får väl se om ngn vill ha Ebba två timmar. Känns dumt o fråga mamma bara eftersom hon haft Ebba de senaste fredagarna när jag tränat + idag när jag va med Della (tror iofs inte hon misstycker)

Dags o röra på fäsket o plocka undna lite leksaker innan Ebba kommer hem o stökar ner allt igen =)

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
karolina

Jobbigt med sura barnmorskor det är nog det värsta som finns när man ska föda.. Undra om man kan skriva i förlossningsbrevet, "inga surtanter" heh..

2010-03-18 17:35:34
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Daniella

Jag passar henne gärna men är upptagen fram till typ 2.. men kan du träna efter det så kan jag ha lillskruttan!

2010-03-18 18:18:03
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0