En tyst stund för mig själv

Hela förmiddagen gick i ett rasande tempo, de gillar vi!

Har fått städat,tvättat och lagat lasange till Johan o Ebba.
Känner mig riktigt duktig.

Ebba sover nu istället för på vägen hem.
De luktade misstänkt när vi började gå o jag ville inte hon skulle sova med blöjan full av..
Förövrigt så ville hon inte riktigt gå hem idag =)
Hon älskar ju att vara ute den ungen o när jag hämtade henne så va hon i full färd med att upptäcka förrådet på dagiset med alla cyklar osv i.
Självklart blev hon jätte glad o se mig men helst av allt ville hon nog att vi tillsammans skulle stanna o leka ett tag till =)

Nej fortsätta att slappa innan de e fullt ös medvetslös fram tills läggdags igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0