Fattigare efter denna dagen

Fick veckohandlat, skönt när de är gjort och man tittar in i kylskåpet och inser de finns iaf något att välja imellan.
Dock är de mindre kul när man drar kortet o de bara sådär poff blir 966kr mindre på kortet.
Nödvändigt ont antar jag =)

Fick även kommit iväg till en skoaffär, typ i en källare.
Märken som är mkt billigare än i vanlig affär.
Vill tipsa alla med barn (andra med såklart) att gå dit o kika.
Kom hem med ett par gummistövlar för 50kr och ett par sommarskor till Ebba. Så nu har hon de hon behöver i skoväg. 200 kr gick de på.

En regnjacka blev köpt med för presentkortet som Ebba fick när hon fyllde 1 år.
Dock fanns de bara kvar i stlk 92 så den är ALLDELES för stor just nu.
Men hällre för stor så man slipper köpa en ny om ett par månader igen.
Får om de krisar köpa en i hennes nuvaranda stlk på tradera.

Skulle egentligen träffat Lizette nu ikväll.
Eller ja hon skulle komma hit o dricka ngt glas vin o kolla på lets dance, men fick sms om att Nikki hade spytt så hon får inte komma då ;)
Nej fan inte en chans jag vågar chansa om de är magsjuka.

Blir lugnt ikväll istället, kanske lika bra de eftersom jag bokat in mig på ett pass body pump imorgon kl 09:30 och sedan på eftermiddagen ska på kalas.

Behöver er hjälp med recept fortfarande.
Tänk inte på att de ska va GI eller Veg, för de kan jag kombinera ihop senare.
Förresten , en sak till. Min syster vill att ni gissar på hennes mage, va ni tror de blir, vikt,längd och datum.
Slänger in en bild här sen så kan ni la hjälpa till o gissa?



Kommentarer
Linda

Är lite nyfiken på vad "källaren" med skor ligger????

2010-03-21 08:09:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0