Fredagskväll

Fick mig min träning imorse.
Körde på som tusanspinningen o körde faktiskt lite hårdare än förra veckan, kämpade på på pilates-boll - passet med.. Denna gången fick jag ordning på andningen bättre.

Imorgon har jag bokat in mig på ett pass bodypump.

Fått tips av Therese att äta mindre o av en annan att dra ner kolhydraterna.
Äter ju inte mkt kolhydrater, eller jo lite men dom är ju okej enligt GI.
Får väl minska portionerna, men de e de jag gillat med GI att man kan äta mkt men ändå tappa kilon.
Tydligen måste jag dra till lite mer drastiska åtgärder om jag vill ner till mina 56 dröm kilon!

Träna mer ät mindre!

Fler tips?

Har iaf spenderat en sväng på stan med Therese  o Pascal idag.
Vi tog en fika o smarta jag lyckades spilla ner hela soffan med en skvätt latte + vatten.
typiskt mig att söla, men men inte mycket att göra.
Fick köpt Ebba en söt liten hello kitty klänning + tights i den lilla secondhand affären för barnkläder. 75 kr gick de på.
Ibland har dom mycket fint o jag tycker alla som har barn ska dit o kika ibland.
Man kan ju göra ett kap!

Fick ännu en glad nyhet :)
Min älskade Becka kommer hem o gör en visit.
Hennes hem blir på min soffa ifrån tisdag-torsdag. Behöver jag säga jag är glad?
Min allra bästa vän kommer hit liksom.

MÅSTE ha en cykel.
De e liksom nästintill ett måste att ha i denna stan utan körkort faktiskt.
Johans förra är numera HELT paj.
Har kollat in på biltema och dom har ny fräsch cykel för enbart 2000kr.
Hade varit underbart att kunna cykla med Ebba!

Nu får jag äta upp maten, den kallnar!


Fyndet för 75 kr


Här spenderar jag min kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0