Frisk luft åt folket.

Har verkligen spenderat iprincip HELA dagen ute.
Känner ritkgit hur de bränner om kinderna nu för jag tycker de känns varmt inne (just därför att man vant sig vid lite kallare tempratur efter en heldag ute)

Det gick bra hos läkaren.
De va obehagligt och de gjorde ont men de gick bra.
Läkaren kan fortfarande inte förstå varför jag får så ont varje gång hon nuddar livmorderhalstappen (vilket e just där hon måste va eftersom de e där förändringarna satt)
Hon kollade med mikroskop och såg då inga nya, men tog ett prov o jag väntar på resultat i 2-4 veckor.
Hon sa att hon trodde de såg bra ut för provsvaren efter op visade att jag fått bort allt med god marginal.
Jag håller tummarna o hoppas!

Ebba va med Della o mamma sålänge.
Dom va ute på lekplatsen o röjde och en viss liten dam blev mkt arg när jag sedan sa de va dags att gå hem igen.

Väl hemma spenderades tid ute med.
Började gräva lite utanför i de som förut varit ett land.. Där ska de lätt planteras och jag ska även införskaffa mig massa krukor som kan stå utanför (När man har uteplats måste man ta vara på den right?)
Nu ska jag bara lyckas införslaffa mig ett såntdär litet plast växthus så jag kan så mina fröer inne innan de e dags att planera ut dom.
Kärring varning.

Ska röja upp lite i köket o sedan ta mig något att äta.
Resten av kvällen spenderas i soffan.

Föresten, antalet besökare har blivit ca 20 mer nu de senaste dagarna.
Skoj!
Men lättare för er att lägga till mig på bloglovin istället, glöm inte de =)


Nöjdaste ungen som älskar att va ute


Haha Tilda är nöjd hon med, HAHA . ser inte klokt ut med tungan ut så.


Kommentarer
Stina

åh, de blev helt fel kort..de e nu borttaget! tur du skrev annars hade ja nog inte märkt nått...

2010-03-30 21:42:20
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Snart pappa.

Hej. Såg din kommentar först nu. förlåt för sega svar men det har varit full rulle idag. flecetröja låter kanske en mycket bättre idé än att köpa en overall :D hahaha. Men ibland kan man inte låta bli att köpa saker till kommande barnet. Det är som en drog ju :)

2010-03-30 23:20:37
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Evelina

Hej gumman! Jag får också sådär vrååålont när de nuddar livmorderhalstappen. Dom brukar inte tro det är sant, kan inte fatta hur det kan göra så ont! Så det måste vara något släktdrag ;) Ska vi ses någon dag snart förresten? Jag vill, jag vilL! puss

2010-03-31 08:25:22
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
monica

Guud vilken söt jacka Ebba har....

2010-03-31 19:25:22
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0