Godmorgon

Vaknar även idag och känner mig utvilad, de är positivt att somna tidigt om kvällarna.
Känner mig fylld av energi men jag ska ju antagligen göra av med en hel drös av den enegin på spinningen kl 09.
Har inte pratat med Helena som skulle hämta upp mig o träna tillsammans med mig men förhoppningsvis blir de träning som bestämt.
Ebba ska ju va med Mormor ett tag så länge eftersom de går så himla mycket magsjuka på dagis just nu.
Tror verkligen inte Ebba misstycker eftersom hon älskar sin mormor och att vara där.

Senare efter kl 12 ska jag träffa Elin och Leon, vi ska la ta lite stadshäng o gå runt o kika i alla affärer man kollat i sisådär tusen gåner ;)
Nej men skämt o sido de blir mysigt.

Jahapp nu va lugnet slut (som om jag hade de lugnt innan) Nu har Ebba lärt sig klättra upp i soffan själv.
Men en sak hon inte lärt sig är hur man kommer ner. Nej hon förstår inte att man ska backa ner (hur många gånger jag än visat henne) Utan kan lätt krypa ner med huvudet före och många gånger får jag fånga henne i fötterna.
Jag spår många blåmärken i framtden, kanske va klättringen i soffan en engångsföretelse?
Nej troligtvist inte.

Tittar ut nu o de ser ut att bli en fin dag.
Men att termometern står på -18 känns la lite sisådär måste jag erkänna.
Brr, varma kläder va de va?

Kvällen ska antagligen spenderas med finaste Amse , vi ska dricka lite vin o bara sitta här hemma o tjöta.
Har inte gjort något sådant med henne sen innan jag blev gravid, känns som de är på tiden.

Äntligen fredag!


Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Vi har juredan vart i kontakt med läkakare så myclet förra vecka.. Å kommer jag in å säger nu att han skriker hysteriskt kommer dom skratta å säga att det är en utvecklingsfas - Vilket det kanske är.. Men inatt har han faktist sovit bra, så jag hoppas det håller i sig.

2010-03-05 07:17:02
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Sanna

God morgon! =)

Jo, det ska bli riktigt skoj faktiskt. =)



Ja du, jag tror inte att du ska lyssna på din tränare, utan du gör som du själv vill. En dag i veckan är kanske för mycket? En till två gånger i månaden skulle nog jag ta i så fall.



Men du gör så som du själv vill och tycker. =)

Ha en bra dag!

Kramar!

2010-03-05 08:07:19
URL: http://www.giblogg.se
cammie

tittar in trevlig blogg =)

2010-03-05 12:33:18
URL: http://tuschaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0