Hur kan du med?

Känner mig deppig.
Ledsen över saker Johan säger...

Lollo hade lämnat mitt nr vidare till en tjej som visste dom behövde folk på sitt jobb.
OM jag får chansen att jobba där lite timmar o i sommar så innebär ju de kvällar, helger o allt sånt (som alla vårdjobb gör)
Jag sa de till Johan o han säger att de förstör hela hans kväll om han måste ha Ebba o sitta här på övervåningen.
Hur fan kan man säga så?
(och nej han skojade inte, han var fullt allvarlig)
HUR många gånger behöver han sitta o ha Ebba om kvällarna?
De få gånger jag går ut ett par timmar om kvällen och då har jag redan nattat henne så hon sover innan.
Han har ju fan ALDRIG nattat henne än o när jag ber han börja öva så säger han nej. (går inte o övertala eller att dissukera)

Blir så jäkla ledsen. Hur kan man förstöra hela sin kväll genom att ta hand om sin dotter?
- Kan du inte skaffa ett 7-16 jobb?
-Nej för jag har inte erfarenhet i annat än vården så där har jag störst chans att hitta något.
- Skaffa dig erfarenhet då.

Blir jävligt ledsen.
Kändes som ett slag i ansiktet på något sätt.
O jag vill jobba men hur fan ska jag kunna göra de när han vägrar ta hand om sin dotter?

(visst vet jag att han älskar henne av hela sitt hjärta men han kan inte välja att ta hand om henne på sina villkor när han orkar)

Suck..


Kommentarer
Nadja - 17 år och mamma till Leija

Tänkte bara säga att ingen köpt skorna, så är du fortfarande intresserad av dem så har du första tjing! :)

2010-03-18 22:30:25
URL: http://nadja92.blogg.se/
Carrå - 18 år och gravid

Vilken söt liten dotter du har :)

2010-03-19 16:10:56
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Evelina

Jay är nästan likadan så johan är inte den enda. jay vägrar ha quincy en hel natt nåra timmar går an men inte mer än så. får hoppas å be att de går över hehe men ska väl inte hoppas på för mycket heller

2010-03-19 22:03:07
URL: http://cookiebooki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0