Måndag morgon en timme tidigare

Tidig morgon, eller ja egentligen samma tid som innan men man märker att de är en timme tidigare.
Regnet öser ner ute, ser verkligen dystert ut.
Men Ebba hon är på gott humör o springer omkrgin o leker med sin docka och sin dockvagn (som hon förövrigt börjat leka mycket med)

Blir att hålla sig inne idag om regnet fortsätter såhär, innan jag har införskaffat mig ett regnställ så lär jag bli genomblöt om jag försöker hitta mig ut..

Ska iaf komma iväg till Vårdcentralen o kolla upp min böld som jag har i armhålan.
Ringde o skulle byta vårdcentral och fick som svar att dom tyckte man skulle kolla upp va de va så de ej var något dom kirrurgiskt va tvungen att avlägsna. Usch de skrämmer mig.
En sak till som är skrämmande är att imorgon är de dags att gå till Gyn igen för att kolla upp så att mina cellförändringar som jag opererade bort i November inte har kommit tillbaka, de skrämmer mig ännu mer.
Grät ju verkligen när jag va där sist för jag tycker undersökningen o själva provvtagningen på livmoderhalsen är jobbig och smärtsam (Men kanske att de inte är så denna gången eftersom jag fick antibiotika sist då hon trodde jag hade någon infektion)

Nog om de, dags för mig att börja göra mig lite ordning och sedan gå bort o lämna skruttan på dagis.
Oj just de måste bestämma mig ang de nya dagiset med. Tror helt klart vi tänker byta, dom verkar underbara o sång o musik är ju jätte bra för barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0