Oj herregud

Ett försök till en uppdattering nu då.


Ebba sov ju som sagt första gången borta igår.
Hon sov hos mormor och de hade gått bra allting, hon hade dock varit lite gnällig mellan 02-04.

Jag gjorde stan osäker.
Shit alltså, satt hos Sanna o drack vin och tjötade like old times och sedan drog vi vidare.
As-kalas kan jag säga at jag var , jag är inte gjort för att dricka nuförtiden alltså.
Kvällen spenderades på hotellet (som förövtigt inte är ett roligt ställe)
Denna dagen har jag mått värre än någonsin innan, helt sjukt dåligt.
Har skakat,haft enorm huvudvärk och de har snurrat som tusan, kräkts har jag hunnit med att göra åxå.

Så påminn mig att aldrig någonsin mer gå ut o dricka.
Nästa gång de blir barnvakt så ska jag göra något annat, ut o äta på bio eller vad som.
För de e inte värt o må såhär som jag gjort under dagen.


De enda kreativa jag orkade göra idag va att gå till Lekplatsen med Ebba.
Tur att Della o simon lekte med henne mycket där.
Riktigt mysigt faktiskt, tänk då sen när vädret är bra o Della har med sin kommande lilla bebis =)

Tur har jag även att Ebba va grymt trött ikväll och trots omställning av klockan så somnade hon 18:15, kommer nog somna innan 21 jag med.

Blir mer uppdatering i veckan, ska försöka bli bättre på o skriva.
Men då måste ju kommentarer komma åxå =)

Nu ska jag vila, bakfyllan har fortfarande inte lagt sig!



Så nu har Simon lärt Ebba hoppa i vattenpölar, tack för den ;)




Svårt o knäppa Jackan Della? ;)

Kommentarer
Rebecka

Haha. Men du å jag ska ju festa på potatisfestivalen i sommar. Så jag ska göra mitt bästa för att du ska glömma din bakfylla;)

2010-03-28 21:15:05
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Penny

SV: Hej



Ja jag kan hjälpa dig med designen. Vad vill du göra om?

Du kan maila mig på [email protected]



Ha det gott.....

2010-03-28 21:21:21
URL: http://pinuppa.blogspot.com/
Stina

nä usch! de e faktiskt inte så kul dagen efter,, alls!!!

bättre o göra som du säger, bio eller middag eller bara sooooova!!!

2010-03-28 22:31:11
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Mother, Married & Twenty

svar: Tack så mycket:)

2010-03-28 22:35:37
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0