Onsdagen har börjat

Ett gnällig ljud kommer ur Ebbas mun, något går inte riktigt som hon vill.
Men de är bara o ignongera, snart är hon nog glad igen.

Beställde tankinin igår.
Tog en i stlk 40, vet inte alls om den kommer sitta bra.
Brösten är ju liksom fortfarande åt de större hållet (även om dom krymt en massa vilket jag är tacksamför) Dock så är ju jag mindre o brukar numera dra en stlk 38 så vi får se om den ens går att använda.
Håller mina tummar.

De är dagistime för Ebba idag och jag tycker de ska bli riktigt skönt o va själv ett par timmar.
Även om de bara innebär att jag hinner hem och städa,diska och tvätta innan de är dags att gå tillbaka och hämta henne igen.
Ska försöka passa på o njuta av lugnet, hon har nämligen vaknat lite på fel sida idag och jag hoppas de ser annurlunda ut efter hon sovit vid lunch.

ska få besök av Malin idag med, de va alldeles för längesedan vi sågs.
Ska bli kul o träffa henne igen en sväng.

Hur är era barn som är i Ebbas ålder? dvs snart 15 månader. Har dom oxå temprament som heter duga?
Tålamodet testar ordentligt varje dag, men man ska veta att man lever :)
Ingen har sagt att de ska vara lätt eller hur?

Hoppas på en underbar dag med sol trots att termometern står stadigt på -12.

Varje dag är fylld av mirakel...  Glöm inte de!


Vårat försök till en godmorgonbild. Lätt? Onej


Kommentarer
Sandra

Nu är min son inte riktigt 15 månader än (han blir snart 14 mån)men han har temperament så det räcker och blir över!:-D Det ska testas varje dag och liite extra kul är det att retas med sina äldre syskon. Han vet att dom blir tokiga när dom sitter och tittar på TV och han kommer och stänger av den...så det gör han rätt ofta!:-D

2010-03-03 08:46:47
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0