Ren perfektion

Sitter här med världens mest underbara lilla varelse.
Hon är ren perfektion och de är otroligt hur mycket hon utvecklas varje dag.
Hon är inte längre bara en individ utan en alldeles egen liten person med en egen vilja.
Jag älskar henne mer än livet!

Frågar henne nu om du ska till dagis idag. Då lyser hon upp o svarar -iiis (dagis)
Så himla skönt att de börjar vända och att hon ibland faktiskt verkar tycka de ska bli kul att komma dit. Hon gallskriker inte heller längre när jag lämnar henne.

Sitter o funderar på Ransäter i sommar.
Innan jag fick Ebba så va de årets stora höjdpunkt o jag saknade verkligen att va där förra året.
Hade verkligen velat att åka dit detta året.
Men de funkar inte med Ebba.
Eller jo om man bor i stuga eller husvagn och kanske är två som hjälps åt med henne.
Är så otroligt lycklig där uppe, alla är så underbart glada.
Vill inget hällre än att de på något vis kan lösa sig, även om de inte blir en hel vecka utan kanske bara över en helg.
Allt är bättre än inget.
Mamma snackade tillomed om att kunna ha Ebba fre-sön men tror inte jag klarar mig ifrån henne sålänge.
Jag menar hon har inte ens sovit borta en natt ännu!

Jaja får ta hand om Ebba nu som verkligen inte har något matvett förtillfället utan kastar ner all mat på golvet.
Så nu är hon vansinig för att jag tog ifrån henne maten istället.
De va de där med egen vilja va?


Kommentarer
Lena

Ransääääääter ja!!

Vet du, jag tycker det låter som en riktigt bra idé ifall Cia vill passa Ebba!



Jag förstår att du tycker det verkar läskigt att lämna henne, men om ni övar någon natt då och då nu innan så går det säkert bra för er alla. När vi åkte till Norge i januari så var jag ifrån Jonathan söndag till Torsdag, lite jobbigt emellanåt men det gick väldigt bra. På dagarna när man åkte skidor så var det riktigt skönt att få vara bara sig själv, men på kvällarna när man inte gjorde nått speciellt var det tomt utan honom. Men om man då jämför med Ransäter så finns det ju liksom att göra hela tiden!!



Fundera lite till, jag tycker det hade varit superkul ifall du kommer upp!

Vi åker iaf över helgen har vi tänkt!!



Kramar i massor

2010-03-17 18:57:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0