Så var halva veckan gjord

Lika grådassaigt ute idag , sålänge de inte blir en dag som igår fylld med ösregn så är jag nöjd.

Ebba ska till dagis idag nu igen och under tiden ska jag passa på att städa lite mer ordentligt här hemma.
Man hinner liksom inte städa lika noga när hon är med o hänger i ena benet =)

Går ett pass som jag skulle kunna tänka mig klockan 09, bara de att jag inte vet hur långt de är.
Kom igång activio heter de . Man är i spinning salen och på en storbild på väggen så kan man följa sin puls och hela träningen är baserad på att man ska ligga på en speciell puls genom passet.
Är de 30 min så pallar jag nog men jag vågar inte chansa på en timma alltså, spinning är ju ganska krävande som ni kanske vet.

Duktig va jag som även såg till att fått bakat lite igår.
Testade på Majas ostscones som hon tipsat om i sin blogg (till johan o Ebba) Och ett GI-bröd till mig.
Så nu va de påfyllt med lite nytt igen =)

Har planer på att kanske låta Ebba sova hos sin mormor för första gången på Lördag.
Känner verkligen för att gå ut o bara va utan o tänka på att jag ska komma hem innan klockan blir för mycket.
Får se om jag pallar, tanken att spendera en natt ifrån Ebba känns inte lockande.
Samtidigt vet jag att hon känner sig hemma hos mormor eftersom vi är där flera gånger i veckan.
Så jag får se om jag vågar =)

Väntar fortfarande på att dom ska ringa ifrån de eventuella sommarjobbet igen.
Lyssnade igår igen o hon sa tydligt att jag testar ringa ngn annan dag, hon lämnade aldrig nr nämligen.

Hur gör ni andra mammor för o fördriva era dagar när de regnar?
(och när man är fattig?)


bröden jag bakade


Sölgrisen vid lunch hos mormor


Kommentarer
monica

Tjo tycker verkligen du ska unna dig en hel kväll till helgen kan vara skönt att få sova ut någongång ibland oxå...

2010-03-24 07:31:58
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
charlott

kan va bra att veta kaloriintaget, röra på sig mer än vad man stoppar i sig..

2010-03-24 08:46:39
URL: http://chicanika.blogg.se/
maja

Hej goding! Nästa vecka ska jag til gbg i några dagar : )Jag hopas vi kanske hinner ses : )

Blev sconsen bra?=)



PussåKram på er söta!

2010-03-24 09:29:24
URL: http://majjases.blogspot.com
Anna

ser gott ut :)

2010-03-28 23:24:22
URL: http://kakpaketet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0